2013. március 30., szombat

Boldog Húsvétot Mindenkinek!

Régi hagyomány a családunkban, hogy húsvét alkalmából csokoládéval lepjük meg egymást. Idén az az ötletem támadt, hogy nyuszi alakú csomagokat készítek. Íme a végeredmény:


Először krepp papírból vágtam egy nagy téglalapot, amire egy kisebbet helyeztem (hogy a mintás csokipapírok ne üssenek annyira át), majd a tartás miatt egy tojás alakú kartonpapír következett. Ezen rendezgettem el a csokikat.


Ezután a katicás csokitól haladva összefogtam a csomagot. Én befőttes gumit használtam, de fehér cérna is jó.



Az összefogott részt széthajtottam, ide tettem egy előcsomagolt csokitojást, ez lett a nyuszi feje. A maradék papírt kettéválasztottam, majd összekötöttem.

 

A füleket megigazítottam és formára vágtam, majd filctollal megrajzoltam a nyuszik arcát. A levágott papírdarabokból gombócot gyűrtem, ezt ragasztottam nyuszifaroknak. Végül minden nyuszi kapott egy masnit a nyakába. 


Sok locsolkodót és/ vagy jó pihenést kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése